Share this speaker
Liliana Hadji
Instituție / Organizație
Asociația Gritty Education
Titlu / Poziție
Cofondator, psiholog, workshops designer, trainer
Scurtă descriere
În primul rând, sunt o persoană pasionată de educație și de cum mintea unui copil devine o minte eficientă în a avea o viață fericită și înfloritoare. Sunt interesată de cum un copil poate să-și dezvolte înțelegerea propriei gândiri, o meta-cunoaștere care rezonează cu instrumentele pe care fiecare le are în propriul creier. E fascinant momentul în care ajunge la un nivel de gândire independentă, de persoană cooperantă în context social, atunci când e dispus să-și atingă țelurile nu doar în folos propriu, ci pentru a contribui la viața socială.
Astfel, caracterul pare a fi cel mai bun instrument pentru îndrumarea minții.
Îmi doresc să înțeleg mai bine cum e posibil ca un părinte, un profesor, un psiholog sau un copil să îngrijească și să încurajeze, să participe și să exploreze punctele forte ale caracterului; cum prin tărie de caracter, autocontrol, curiozitate, copiii sunt capabili să se dezvețe de obiceiuri rele și să adopte un stil de viață bun. Misiunea mea este să folosesc PERMA în workshop-urile educaționale, alături de copii și părinți, pentru a-i învăța ce este caracterul și cum pot folosi la capacitate maximă punctele forte ale caracterului propriu în viața cotidiană.
Atuurile mele profesionale sunt construirea continuă a caracterului, moralitatea, stilul de viață echilibrat prin utilizarea unor diverse metode creative, combinate toate cu energie, vitalitate și motivație. Toate aceste competențe au un impact real în viața personală, în rolul de mamă, soție și femeie. Câteva realizări profesionale: dezvoltarea de training-uri și sesiuni pentru copii (3-12 ani), cu focus pe punctele forte ale caracterului și pe cultivarea modului de gândire; realizarea unor articole pentru lectori-părinți despre construirea caracterului; colaborarea TV pentru prezentări despre psihologia copilului și caracter; trainer pentru părinți și profesori despre aspecte care privesc caracterul.